Výměna, vrácení a reklamace zboží

Na vrácení nevyhovujícího zboží, které jste zakoupili na e-shopu máte dle zákona 14 dnů. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží. Veškeré internetové objednávky je potřeba řešit pouze s prodejnou COLNAGO & ASSOS ProShop.

(Zboží zakoupené v ASSOS butiku v Široké ulici, můžete reklamovat nebo vyměnit i tam.)

Jak vrátit zboží?

  1. V případě vrácení je nutné, aby všechny produkty byly vráceny v původním obalu s původním štítkem.

  2. Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete ke stažení zde.

  3. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam vám budou vráceny peníze.

  4. Balík pošlete jako „balík do ruky“ na adresu COLNAGO & ASSOS ProShop, Kurta Konráda 9, 190 00 Praha. Zbožní je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

  5. Zboží můžete vrátit také osobně v prodejně COLNAGO & ASSOS ProShop.

Nevyhovující zboží můžete do 14 dnů vyměnit.

Jak vyměnit zboží?

  1. Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy, kam nám specifikujete, za který produkt jej chcete vyměnit.

  2. Nenošené zboží zabalte do originálního balení.

  3. Balík pošlete jako „balík do ruky“ na adresu COLNAGO & ASSOS ProShop, Kurta Konráda 9, 190 00 Praha. Zbožní je nutné zaslat bez dobírky. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.

  4. Vystavíme vám dobropis a vytvoříme novou objednávku. V případě přeplatku vám vrátíme peníze na bankovní účet. V opačném případě vám zboží zašleme na dobírku.

  5. V případě výměny veškeré náklady s dopravou hradí zákazník.

  6. Zboží můžete také osobně vyměnit přímo v prodejně.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu. Vztahuje se pouze na výrobní vady.

V případě pádu či vlastního zavinění odešleme vaše poškozené zboží taktéž do centrály Assos ve Švýcarsku. Ta se vždy, pokud je to možné, snaží produkt opravit zdarma. Bezplatná oprava je obvyklá, ale nemůžeme ji vždy garantovat.

Jak reklamovat zboží?

  1. Zboží k reklamaci je vždy potřeba doručit čisté.

  2. Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný reklamační list, který je ke stažení zde.

  3. V případě zaslání zboží balík pošlete jako „balík do ruky“ na adresu COLNAGO & ASSOS ProShop, Kurta Konráda 9, 190 00 Praha nebo doneste reklamaci na jednu z našich prodejen.

  4. Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů. O výsledku reklamace vás budeme informovat.

  5. V případě pozáruční opravy je možné, že tato služba bude trvat i více než 60 dnů. Opravy mohou být zpoplatněny částkou 600 Kč. Vše záleží na obtížnosti opravy. V případě poplatku Vás budeme informovat předem.

Zpět do obchodu